Alla inlägg den 28 juni 2013

Av Simone H Hörberg - 28 juni 2013 13:36

....den här salladen är bara så god! Och det bästa är att det är jag själv som har gjort den, på Willys salladsbar. Jag tycker faktiskt att det nog är godare om man får plocka salladen själv men smaken är ju som baken som man brukar säga.

Men sen iallafall ska typ mamma och jag ksk åka till Jönköping och lämna in vår egna "design" eller vad man kan kalla det för på vårt kök. Vi ska byta ut köket till nåt mycket bättre och jag hoppas att jag får välja golv. Och det måste va mamma, jag och Natha som bestämmer hur allting ska va för Axel och pappa har varken nån talan om det och dom har inte nån särskilt så bra smak för det heller. Haha dom är för smaklösa..


Men iallafall är det nån som vet typ om man kan lämna in sin egen sån där design eller vad man kan kalla det? Man ksk ska s'ga ritning istället?

Aja, men iallafall, är det nån som vet om man kan det? För mamma skulle ringa till dom och fråga om det men jag vet inte om hon har ringt än men det tror jag inte, fast hon kan ha gjort det igår eller nu när jag va och köpte salladen eller nåt.


Men det va typ det jag hade och säga, men jag kmr lägga ut lite mer bilder på hur kepsen blev för jag tror den ska komma idag men jag är inte säker.     

 

Presentation


Hej det är jag som är Simone! Jag har mest tänkt o ha en blogg för skojs skull men ni får va beredda på att jag lägger ut mycket med bilder! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards