Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Simone H Hörberg - 4 juni 2013 14:14

asså jag kommer aldrig att få någon..ingen kommer gilla mej för den jag är, ingen kommer älska mej på riktigt, alla kommer bara vara falska utom du. det vet jag..men jag har ingen chans på dej så mitt liv är kört när det gäller kärleken..

asså jag kan säga så här; det finns sånna som har sagt att dom är kära i mej men jag vet inte om jag vågar tro er? jag som att ni nästan bara menar, det känns för mej att ni bara säger så för o få mej o kanske bli impad eller nåt? asså jag vet inte men vad men ne..


vi gör så här, alla som läser denna bloggen o tycker att jag är en bra vän osv, kommentera det då! elelr släng iväg ett sms eller ring! asså fatta vad glad man skulle bli om nån bara kunde ringa en o säga: bara så du vet så tycker jag att du är en skitbra vän eller nåt..asså lite dålig är jag på o skriva sånt..eller typ; jag ringde bara för o höra din röst .. det är skitgulligt! men jag vet att det aldrig kommer hända så jaa...


byee!


PS: jag känner bara så här just nu för jag lyssnar på en sorglig låt ...

Presentation


Hej det är jag som är Simone! Jag har mest tänkt o ha en blogg för skojs skull men ni får va beredda på att jag lägger ut mycket med bilder! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards