Alla inlägg den 1 juni 2013

Av Simone H Hörberg - 1 juni 2013 12:49

sitter o kelar med Totte i soffan till Vampire Diares. längtar till kl. 16.00 för då är det ju dags! haha asså det är lite kul för Matilda o Karro skulle köpa en present till Josef, fast att han fyllde år för typ över en månad sen men dom gav inte han nåt, utan det va bara jag som gav han så dom ska ge han idag men jag tror inte att dom har köpt nåt, haha kommer blir sån hära lite pinsam tystnad då    jag gav  han en stor chokladkaka med smaken daim o en stor kram! för er som ville veta det alltså   


men aja.. kommer som sagt ut bilder sen ikväll på vad vi gör, haha ! o alla som har mej på fb får vara beredda på en stor bildbomb på allt!    

o kanske nån video här o där, men nu ska jag gå så byee!   

Av Simone H Hörberg - 1 juni 2013 09:33

Försöker lära mej en låt till pianot. Inte så lätt men måste lära mej typ minst halva tills på tisdag, haha ;)
Men sen drar jag, matilda o karro till josef på spelkväll :D kommer lägga upp bilder under kvällen tror jag. Vi ska spela wii o sjunga o dansa o speka plaistation ;) o mycker snax oxå!
O igår så va det ju tonår o de där nya killarna va med o asså dom är skitscyssta o roliga o snälla o så men det är lite jobbigt när dom pratar på sitt språk o vi fattar inte ett skit. Vi får prata engelska med dom ;)
Men nu ska jag fortsätta o öva så hej svejs så länge! ;*

Presentation


Hej det är jag som är Simone! Jag har mest tänkt o ha en blogg för skojs skull men ni får va beredda på att jag lägger ut mycket med bilder! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards