Direktlänk till inlägg 27 juni 2013

så jäkla snygg!

Av Simone H Hörberg - 27 juni 2013 09:01

Asså Eric Saade är så jäkla snygg! Inte precis att jag gillar han för det utan det finns tusentals med anledningar till varför och jag tänker inte skriva alla här. 

Men hans nya musikvideo till Coming Home är AWESOME! <3


Sen så ska jag beställa kepsen idag #woopwoop

Och JA jag kommer att använda den mycket! Mamma tror nämligen inte att jag kommer att använda den men det kommer jag och det ska hon få bevis på! 


BTW, är det nån som har tips på när man ska åka till Liseberg för det inte är så mycket folk? 

Jag hörde att man skulle ha åkt på midsommarafton men, men..

MEn jag behöver tips om när jag och min familj + Matilda kan åka till Liseberg?! Jag tänkte först att vi kan åka nån dag i juni, men hallå, juni är ju slut imon? heh

SÅ SMART ÄR JAG! 


Men idag blir det ännu en dag på mammas jobb så hej då och hare  bra! :D 


PS: Kanske sriver inlägg sen men det kommer nog inte va så intressant..mer av trisstes..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simone H Hörberg - 3 september 2013 13:34

Idag är jag sjuk och det suger som vanligt. Har ont i halsen och har typ ingen ork till att göra något. Asjobbigt.. Egentligen skulle jag in och simma idag med skolan men jag blev sjuk typ i söndags och har varit sjuk sen dess. Jag hade feber igår me...

Av Simone H Hörberg - 7 augusti 2013 20:21

Nu så ligger jag breve mamma i hennes och pappas säng och kollar på allsång på skansen. Igår va jag, mamma och axel på kolmården. Det va kul, älskar verkligen tigrar. Jag köpte två nyckelringar där, en liten större för husnyckeln med en tiger på os...

Av Simone H Hörberg - 28 juli 2013 12:56

Nu drar jag till Linköping. Ska köpa födelsedagspresenter till Axel. Han ska typ få en cykel osså godis. Men jag har tänkt att köpa något till honom men jag vet inte vad. Jag får väl köpa mycket godis eller så köper jag nåt tvspel på elgiganten för ...

Av Simone H Hörberg - 15 juli 2013 22:02


Äntligen fick jag köpa shortsen idag som jag har velat köpa länge! :)) ÄLSKAR DOM! Men idag va jah o hela min familj utan natha i lkpg. Mamma och pappa va på ikea och höll på med en skiss till köket och jag och axel gick på ikanohuset och lite sålä...

Av Simone H Hörberg - 12 juli 2013 09:40

Igår va mamma och jag i Jkpg och vi köpte hörlurar och fick hjälp med skissen. Jag köpte ett par hörlurar som heter Happy Plugs Earbud och jag tycker dom är bra för det är sånna här platta istället för sånna där "hattar" eller vad man kan säga. Jag...

Presentation


Hej det är jag som är Simone! Jag har mest tänkt o ha en blogg för skojs skull men ni får va beredda på att jag lägger ut mycket med bilder! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards