Alla inlägg under augusti 2013

Av Simone H Hörberg - 7 augusti 2013 20:21

Nu så ligger jag breve mamma i hennes och pappas säng och kollar på allsång på skansen.
Igår va jag, mamma och axel på kolmården. Det va kul, älskar verkligen tigrar. Jag köpte två nyckelringar där, en liten större för husnyckeln med en tiger på osså en liten mindre för skåpsnyckeln i skolan med en vildhund.

Men sen så när vi skulle handla lita mat på maxi så halkar jag och river mig från bh kanten eller vad man kan säga osså upp en bit ovanför armhålan. Det blev lite värre vid armhålan så vi fick gå in på maxis lager och där va der en tjej som kom och ringde efter ambulans. Sen så kom ambulansen efter typ 10-15 min. Och axel tål ju inte blod så han höll ju på att svimma. Men när dom kom så kollade han på såret och han sa att vi skulle åka in och sy det. Så jag fick hoppa på båren och mamma fick bära axel till ambulansen. Och mamma satte sig där med axel i knät och vi började åka. Sen när vi nästan var framme så sa mamma att hon höll på att svimma för det va så varmt. Jag bara skrattade åt henne och när vi kom fram fick mamma och axel lägga sig på en säng. Sen så åkte vi till ett ställe o väntade en stund och sen så sydde dom och bedövnings sprutan va konstig och den fick inte plats eller nåt sa dom så dom tryckte den ut och in 4-6 gånger. Det gjorde ont. Sen så sydde han 7 stygn.

Och såklart så ska jag ha det i 2 veckor så jag måste ha det 3dar i skolan..men om jag har tur får jag ta bort det samma dag som vi börjar skolan.

Men det va typ det som hände igår, nu ska jag vila, kram :)

PS: Alltid litw kul att va skadad, man får allt man ber om ttyp ;) heh älskar att bli ompysslad :3

Presentation


Hej det är jag som är Simone! Jag har mest tänkt o ha en blogg för skojs skull men ni får va beredda på att jag lägger ut mycket med bilder! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards