Alla inlägg under maj 2013

Av Simone H Hörberg - 12 maj 2013 19:28

Här kommer lite bilder från o före skansen .. ;)

Av Simone H Hörberg - 12 maj 2013 19:24

Då så har man vart o cyklat dåe ;) va faktiskt riktigt skönt! Brukar cykla men idag va det extra skönt. Fast det kändes som att nån följde efter mej hela tiden..thats creapy .. hoppas inte det va nån :o
Men har ännu en gång inte bloggat på sjukt länge o förlåt för det, men nu har jag löst det! Jag ska börja blogga från mobilen oxå ;) faktiskt en riktigt go app så alla som använder bloggplatsen tipsar jag om o ladda ner deras app oxå om ni inte redan har gjort det.

Kanske ska säga vad jag gjort på ledigheten ..
Jag har vart i stockholm! Va awesome! Big love to stockholm <3 inte för o va fjolla men det är så det är..jag älskar stockholm ;) men jag åkte upp i onsdags, så alltså tog jag ledigt från skolan .. sen på kvällen va jag på one direction konserten för alla er som inte visste det! Dom va grymma live o jag skulle sjukt gärna vilja göra om det. Jag o min bästis tog lite fel på tiden när dom skulle börja så vi kom till förbandet o asså hon va sådär..inte superbra precis .. men kommer lägga upp bilder o videos sen (om det går) o det kändes ganska coolt o va på deras första konsert i sverige! <3
Men sen på torsdan va jag på skansen o det va faktiskt kul, sen så åkte vi färja o så såg jag hur den där nya karusellen på eclipse går o asså den skulle jag nog aldrig åka! Det är ju bara kedjor..säger inte mer än så vad jag tycker om det..men sen om J skulle vimja åka med mej så skulle jah åka <3
Men det va typ det o sen så har jag fått på Balder grimman o det ska jag få en tjuga för. Nämen det va skönt o få på den föe nu kan vi börja arbeta mwd honom lättare o vi kan borsta! Vilket kag älskar, o man kan ju mysa med lilla gubben nu med <3
Men hare bra så hörs vi!
P.S: Baldee har blivit en riktig skogsmulle! ;o

Av Simone H Hörberg - 4 maj 2013 17:20

nu har jag bestämt mej..jag ska ha måndagar, tisdagar, onsdagar, torsdagar o helgerna o blogga på. fredagar hinner jag inte så det blir alla dagar utom fredag. osså har jag nåt o hålla liksom. men sen kommer det upp lite bilder o så..jag har oxå börjat fundera på om jag ska börja videoblogga? ;) skriv vad ni tycker! 

kjam! :*

Presentation


Hej det är jag som är Simone! Jag har mest tänkt o ha en blogg för skojs skull men ni får va beredda på att jag lägger ut mycket med bilder! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards