Alla inlägg den 18 maj 2013

Av Simone H Hörberg - 18 maj 2013 07:51

då så har jag tänkt o ha frågestund! fråga vad ni vill mellan himmel o jord ! jag kommer svara på vilken fråga ni än ställer. det lovar jag! 

ni kan skriva en kommentar med frågor eller skicka till min mail: kometen2011@gmail.com o skriv FRÅGESTUND som ämne. 

tacksam för allt ! 

kjam!   

Av Simone H Hörberg - 18 maj 2013 07:35

då så har man vaknat o Pepper är så sjukt busig, gick upp vid tyo 6 imorse för att han va tvungen o gå ut på toa..

sen så låg han i min säng hela natten o han lekte med sina leksaker, kanske inte så kul men aja   

han är så jäkla gullig! 

men typ igår så va jag ute o gick o va i skolan o ja..osså på gympan sprang vi 2 & halvan (vet inte hur man skriver det, bara hur man säger det) o asså såklart så fick vi den dagen då det är 25 grader! ahh! 


o om ni vill veta vad jag gör nu så äter jag bulle o dricker mjölk, o leker med Pepper. Han har ju sin morgonstund nu o då är han jättebusig o springer runt överallt! 

nu kommer han o tigger igen..haha hej då o hare bra! im in love with you Pepper!!   



Presentation


Hej det är jag som är Simone! Jag har mest tänkt o ha en blogg för skojs skull men ni får va beredda på att jag lägger ut mycket med bilder! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards