Alla inlägg den 28 maj 2013

Av Simone H Hörberg - 28 maj 2013 15:43

Kort o enkelt. En vanlig repris..på väg till eksjö!!

Av Simone H Hörberg - 28 maj 2013 14:51

Här kommer lite svar på dom frågorna jag fått än så länge från frågestunden!   


Favoritbloggare?

Min favoritbloggare är nog en tjej som skriver om Eric Saade. Hennes blogg heter ericsaadedaily.blogg.se o sen så läser jag nellieberntsson.se o lite fler som är mina kompisars o så! Jag tipsar om o läsa karro4ever.bloggplatsen.se hon är en av mina bästisar.


Sommar, vinter, höst eller vår?
Sommar, lätt!


Din idol / dina idoler?
Bra fråga.. Eric Saade, Robin Sternberg, Anton Ewald, Oscar Sia, Norlie o KKV o One Direction.


Favoritfilm och favorit serie?

Min favoritfilm kan jag nog inte välja men dom bästa jag har sett är Avross The Universe o Red Dog. Red Dog är skitsorlig om nån vill se en film som man gråter sjukt mycket på !


Är du kriminell?

Jag är ABSOLUT INTE kriminell!


Är du oskuld?

Ja jag är oskuld.


Är du fattig?

 Asså jag är ju inte fattig men jag är inte nån miljonär precis heller..har lagom med pengar.


Är du rik?

Är ej rik utan har lagom med pengar.

Presentation


Hej det är jag som är Simone! Jag har mest tänkt o ha en blogg för skojs skull men ni får va beredda på att jag lägger ut mycket med bilder! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards