Alla inlägg den 3 september 2013

Av Simone H Hörberg - 3 september 2013 13:34

Idag är jag sjuk och det suger som vanligt. Har ont i halsen och har typ ingen ork till att göra något. Asjobbigt..
Egentligen skulle jag in och simma idag med skolan men jag blev sjuk typ i söndags och har varit sjuk sen dess. Jag hade feber igår men vet inte om jag har det idag. It sucks.

Men idag har jag typ bara suttit och tittat på tv hela dan. ASTRÅKIGT!

Först när man blir sjuk blir man typ skitglad över att man är sjuk och äntligen ska man få vara ensam hemma. Thats good! Men sen typ efter någon timme hemma så börjar man bli uttråkad och man tycker att vad dom än har för ämne i skolan så har dom skitkul!

Ganska kul att man tänker så egentligen, även om dom andra får lida av matte..men då lider ju jag av sjuka istället.
Vilket är bäst?

Men nu ska jag gå och duscha, får se om det kommer upp nåt mer inlägg idag. Skriver nog något om hur det var på Eksjö stadsfest osv. För det var AWESOMEE!


Hejs!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej det är jag som är Simone! Jag har mest tänkt o ha en blogg för skojs skull men ni får va beredda på att jag lägger ut mycket med bilder! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards