Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Simone H Hörberg - 15 juli 2013 22:02

Äntligen fick jag köpa shortsen idag som jag har velat köpa länge! :)) ÄLSKAR DOM!
Men idag va jah o hela min familj utan natha i lkpg. Mamma och pappa va på ikea och höll på med en skiss till köket och jag och axel gick på ikanohuset och lite sålänge.
Men sen så på lördag ska jag sova över hos matilda tills på söndag. Det ska bli kuuuuul! ^.^ vi ska typ äta tacos tror jag osså ska vi titta på film och lite. Och det bästa av allt är att vi ska vara själva där för hennes föräldrar ska bort och hennes lillebror ska till deras mormor eller nåt sånt :D
Men sen på fredag ska jag till en person men det får ni veta vem det är osv när jag har vart där..;) bara EN som vet om det :))

Men nu ska jag gå och kolla på Grease 2, älskar den filmen,.seriöst! <3
Men puss o hej! Kraaaam!

Presentation


Hej det är jag som är Simone! Jag har mest tänkt o ha en blogg för skojs skull men ni får va beredda på att jag lägger ut mycket med bilder! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards