Alla inlägg den 16 april 2013

Av Simone H Hörberg - 16 april 2013 14:49

Då så sitter man i skolan o har skoltidning nu då..eller asså man kan inte kalla det för nån skoltidning längre för alla som är med i skoltidningen sitter o kollar på film på datan eller i sal 7. Jag kollar på datan. Just nu kollar jag på Les Miserables. Den är jättesorglig..:( men den är ändå bra för snyggisen blir tillsammans med Amanda Seyfried i filmen, alltså Cosette.

Asså jag fattar egentligen inte varför det heter skoltidning när alla ändå bara sitter o kollar på film..ganska dumt egentligen..men de va mycke roligare förra året när vi gick i sexan för då va de Eva o Dan som hade han om det o dom va mycket bättre på det än Karin. Asså det är liksom inte riktigt lika kul o skriva..men nästa år, när vi går i åttan så ska dom komma på helt nya saker till alla klasser. För dom som går i åttan o nian nu verkar inte ha så rolig elevens val heller..Asså dom har bara idrott, musik, NO och nånting mer som jag inte minns just nu..;)


Men aja..nu ska jag fortsätta titta på filmen fast jag slutar om 10 minuter men ändå..hörs o hare bra! Önska mej lycka till sen på ridningen! ;)


P.S: Matilda o jag ska köpa present till Karro sen på Dollar Store för hon fyller år nästa vecka men säg inte det! Vi ska ha en fest för henne oxå som överraskning men det får hon inte veta..så säg inte de! ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej det är jag som är Simone! Jag har mest tänkt o ha en blogg för skojs skull men ni får va beredda på att jag lägger ut mycket med bilder! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards